SVAN

Hej på er!
Mår bättre idag, iallafall i allergin, men känns som att jag börjar få nå skit i kroppen, hoppas inte på förkylning och feber för jag känner mig febrig och hängig nu, buuh!
Ja, jag har ju jobbat idag som vanligt. Så har inte hänt så mycket mer än så idag faktiskt..
Men vilka planer jag har på gång nu, ojojoj. Vill tyvärr inte berätta någonting nu förens allt är klart dock, ni får vänta ;) Hoppas verkligen att allt går vägen, har ju faktiskt en bra magkänsla till det här. Har endast berättat för min familj och två vänner, så det är rätt hemligt än så länge :)
Nu ska jag börja på en ny illustration, och som vanligt får ni se den när den är klar!
Hörs hej!

 


Kommentarer
Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Längtar! nu blev man nyfiken! :) otroligt fin bild på dig!

2011-08-31 @ 22:36:54
URL: http://anglaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0