AUSSIE

Har jobbat idag som vanligt, skönt att det var sista dagen idag på hedbergska! Sanna kom förbi en stund när jag jobbade också, trevligt.
Vi invigde våran wokpanna idag också, och vilken suverän wok Niklas gjorde, tror han har en dold talang där alltså, han är riktigt duktig på att laga mat faktiskt! Medans han gjorde ordning maten så åkte jag ner på stan en snabbis för att köpa hårinpackning, håret blev så himla preparerat igår när jag slingade håret så det blev riktigt torrt! Min frisör tipsade mig om märket Aussie, och det gjorde även hon på kicks, så jag köpte det! Testade det nu, och det kändes riktigt bra. Ska vänta tills håret har självtorkat så får jag se hur det känns då :)
Imorgon är jag ledig också!! Fast måste in på jobbet en sväng ändå och lämna in jobb, men oj vad jag ska sova ut imorgon ;)

Såhär ser hårinpackningen ut för er som undrar. Ett plus i kanten är att den luktar sjukt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0