SUBWAY

Hej på er!
Det har varit en hektiskt dag idag, inte lätt att vara skolfotograf ibland ;) Det är ju tur att alla barn är så söta.
Har jobbat mer än en full dag idag, så fick jag höra nyheten att subway hade öppnat i stan igen. WOOW tänkte jag, jag som är ett stort fan av subway, haha. Så självklart åkte jag dit efter jobbet för att köpa en stor fet macka, och till min förskräckelse var PRECIS ALLT bröd slut, WHAT!? Drog då en djup suck och gick därifrån med huvudet ner i marken och var ledsen (nästan iaf), haha, så jag konstaterade att det inte har varit min dag idag.. Så jag åkte på blå kiosken istället och tog rutten kinamat istället, fast det är ju gott det med iof ;)
Men min subway ska jag minsann ha imorgon, thats it. Kommer riva stället om allt bröd är slut imorgon också.
Ska träffa min barndomsvän Belén imorgon också, var typ år vi sågs sist, så det ska bli trevligt!
Har skickat iväg ett mail nu också som jag verkligen hoppas jag får svar på!! Verkligen hoppas också! ..skrev jag hoppas?

hörs hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0